<strong>Hoe kunnen we u helpen?</strong>

Hoe kunnen we u helpen?

U kunt ons mailen en contact opnemen via de chat.

Wij staan ​​elke dag voor u klaar :

Ma - Za: 9.00 - 21.00 uur
Zo: 13.00 - 21.00 uur

Veel Gestelde Vragen

Icon for truckWanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt zeer zorgvuldig verpakt en afgeleverd waar u maar wilt. De
levering duurt meestal tussen de 1 en 2 werkdagen. Zodra je pakket is ingepakt,
ontvang je een e-mail met een Track & Trace link. Via die link kun je de
tijdsindicatie en status van de levering van je pakket bekijken.

Icon for delivery_box_1Kan ik mijn artikel(en) retourneren?

Heb je spijt van je aankoop of heb je meerdere artikelen besteld om thuis te
vergelijken, maar mag er nu een deel terug? Geen probleem! U heeft het recht uw
bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U
heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt
dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de
kosten voor retour van u thuis naar het retouradres zijn voor eigen rekening.
Als u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet het product met alle
geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele
staat en verpakking geretourneerd worden.

Icon for questionWat kan ik doen als mijn artikel (of een deel ervan) beschadigd is?

Wij werken er hard aan om uw artikelen schadevrij te bezorgen.

Als je een beschadigd of onvolledig product/pakket hebt ontvangen, of als de levering onvolledig
is, kun je een email sturen naar customerservice@rolapet.com

Je dient je ordernummer en/of  factuurnummer, het artikelnummer en de reden van
je klacht door te geven, zodat onze klantenservice je zo snel
mogelijk kan helpen.

Eventuele schade en manco's moeten binnen 48 uur na ontvangst gemeld worden.

Stuur ons een berichtje!

Contact Formulier

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.