Hoe kunnen we u helpen?
U kunt ons mailen en contact opnemen via de chat.
Wij staan elke dag voor u klaar :
Ma - Za: 9.00 - 21.00 uur
Zo: 13.00 - 21.00 uur
Uw bestelling wordt zeer zorgvuldig verpakt en afgeleverd waar u maar wilt. De
levering duurt meestal tussen de 1 en 2 werkdagen. Zodra je pakket is ingepakt,
ontvang je een e-mail met een Track & Trace link. Via die link kun je de
tijdsindicatie en status van de levering van je pakket bekijken.
Heb je spijt van je aankoop of heb je meerdere artikelen besteld om thuis te
vergelijken, maar mag er nu een deel terug? Geen probleem! U heeft het recht uw
bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U
heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt
dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de
kosten voor retour van u thuis naar het retouradres zijn voor eigen rekening.
Als u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet het product met alle
geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele
staat en verpakking geretourneerd worden.
Wij werken er hard aan om uw artikelen schadevrij te bezorgen.
Als je een beschadigd of onvolledig product/pakket hebt ontvangen, of als de levering onvolledig
is, kun je een email sturen naar customerservice@rolapet.com
Je dient je ordernummer en/of factuurnummer, het artikelnummer en de reden van
je klacht door te geven, zodat onze klantenservice je zo snel
mogelijk kan helpen.
Eventuele schade en manco's moeten binnen 48 uur na ontvangst gemeld worden.